Korekta gazetki firmowej to usługa skierowana do wydawców różnego rodzaju tekstów promocyjnych, takich jak foldery, ulotki, gazetki, broszurki itp. Reklama tego typu jest często bardziej skuteczna niż duże katalogi czy bogate opisy działalności i produktów/usług firmy. Dzięki niewielkiej treści może szybko i łatwo przedstawiać to, co dane przedsiębiorstwo ma do zaoferowania. Niewielka objętość stanowi zaletę tego typu materiałów reklamowych, ale należy pamiętać o ich poprawności językowej. Jeśli decydujemy się na promowanie się w krótkich i zwięzłych tekstach, tym bardziej musimy mieć świadomość potrzeby usługi takiej, jak korekta gazetki firmowej. Dlaczego? To proste: im mniej tekstu, tym prędzej zostanie on przyswojony i tym prędzej klient wyłapie obecne w nim błędy językowe. Mając sześć czy osiem stron gazetki, musimy zadbać o to, by nie padł się na nich ani cień błędu, bo będzie to źle świadczyć o naszym podejściu do klienta. W końcu występowanie byków językowych świadczy o braku kultury językowej, a tym samym o ignoranckim stosunku do klienta, którego uważamy za niedbającego o piękną polszczyznę. Brzmi to dość podniośle, ale ma uzasadnienie w rzeczywistości. Każdy, kto dba o wizerunek swojej firmy, nie pozwoli sobie na ryzyko zniechęcenia do siebie klientów – bo o klientów w działalności gospodarczej przecież chodzi, a nie o sam wizerunek. Prezentacja firmy to tylko środek do pozyskania odbiorców konkretnych produktów czy usług, a nie cel sam w sobie. Korekta gazetki firmowej pozwoli każdemu błądzącemu Polakowi znaleźć właściwą drogę prezentacji firmy i umożliwi mu rozwój.

Dodaj komentarz